Strona korzysta z ciasteczek w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do ciasteczek w Twojej przeglądarce. Rozumiem komunikat, zamknijPolityka prywatności
Cyfrowy Urząd Gminy Sułoszowa
Cyfrowy Urząd Gminy Sułoszowa
Nazwa usługi:
Dofinansowanie usuwania i utylizacji odpadów zawierających azbest
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy Sułoszowa
ul. Krakowska 139/
32-045 Sułoszowa
tel.: 48 123896028
faks: 48 123896028
Wymagane dokumenty:
Wniosek o dofinansowanie osobom fizycznym na realizację prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych
Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest – podpisana przez właściciela nieruchomości oraz sporządzającego ocenę
Informacja o wyrobach zawierających azbest – podpisana przez właściciela nieruchomości
Kserokopia aktualnego dokumentu potwierdzającego własność budynku/działki. W przypadku budynku/działki, do którego tytuł prawny posiada kilka osób należy dołączyć zgodę współwłaścicieli
Mapa terenu z zaznaczeniem budynku będącego przedmiotem wniosku
Kopia potwierdzenia zgłoszenia w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Siemiatyczach zamiaru usunięcia wyrobów zawierających azbest z budynku lub kopii wymaganego pozwolenia na rozbiórkę w przypadku rozbiórki budynku
Przy finansowaniu ze środków własnych gminy wymagane jest dodatkowo: - kopia umowy na wykonanie ww. prac, zawartej z firmą posiadającą decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami wydaną przez Starostę; - kopia oświadczenia przedsiębiorcy usuwającego wyroby zawierające azbest o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego; - oryginał rachunku (faktura VAT) wystawionego przez przedsiębiorcę za usunięcie i utylizację odpadów zawierających azbest (dokument po opieczętowaniu do wysokości przyznanego dofinansowania będzie zwracany).